Avatar billede kvabiz Nybegynder
18. juni 2006 - 03:13 Der er 13 kommentarer

billigt webhotel søges?

Hej
Jeg skal bruge et billigt webhotel...

Min side er lavet i:
html, flash .swf fil og  XML dokumenter så jeg går ikke ud fra jeg skal bruge noget spicelt, på det sted, der skal hoste på min side vel?

Sorry det dumme spørgsmål, men er altså nybegynder :)

Og så et andet spørgsmål, hvem har det billigste webhotel?
Jeg skal nok kun bruge omkring 8 MB og have dk-domæne
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
18. juni 2006 - 04:01 #1
a) Domæne og webhotel er 2 forskellige ting, og selvom du betaler samme sted, er det 2 forskellige firmaer som håntere det
b) Jeg kan godt lide needhost.dk :)
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
18. juni 2006 - 07:35 #2
hej surftown web10 de koster 9 kr pr mdr.
mhv
torben
Avatar billede leif Seniormester
18. juni 2006 - 10:39 #3
www.web2u.dk og domæne/DNS ved GratisDNS (Vi kan opsætte DNS for dig hvis du ønsker)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. juni 2006 - 11:42 #4
enig med tdafoobar. Jeg har selv et par hoteller hos needhost og de kører upåklageligt. De har deres servere på en monster linie så siden svarer altid rigtigt hurtigt.
Avatar billede it-dk Nybegynder
18. juni 2006 - 13:40 #5
Jeg bruge bl.a. www.intergate.dk til nogle af mine domæner og dem er jeg yderst tilfreds med. Prisen er 25 kr og har også gode priser på domæner.
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2006 - 15:15 #6
...leif> jeg syntes i skal slette linket til webcafe
Avatar billede leif Seniormester
18. juni 2006 - 16:51 #7
ibtage -> Det gør jeg med det samme. Havde ikke set at de havde nedlagt siden.
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
19. juni 2006 - 01:02 #8
innercity monster linje er ikke ordet... jeg havde over 500gb trafik bare I januar ;) Uden klager. (fri trafik ftw, og jeg har mindstepris hotellet).
Avatar billede giang Nybegynder
19. juni 2006 - 08:42 #9
Hvad med BoxHosting? Læs evt. denne anmeldelse: http://www.webhotels.dk/billigt-webhotel-boxhosting.html
Avatar billede kalb Nybegynder
19. juni 2006 - 23:39 #10
Her er noget at kigge igennem - men husk at kvalitet og ikke at glemme servicen hænger nøje sammen med prisen. you get what you pay...
http://www.webguiden.dk/domain_webhosting.htm
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. juni 2006 - 08:51 #11
Du kan også se mere på www.findwebhotel.dk og www.webhostpriser.dk
Avatar billede tomsentest Nybegynder
29. juni 2006 - 21:52 #12
Jeg bruger www.gigahost.dk

15kr - 3GB, plus ingen begrænsninger på domæner/databaser m.m.

hvis det hjælper
Avatar billede kalb Nybegynder
12. marts 2009 - 22:54 #13
Er denne sag afsluttet??