Avatar billede mr.burns Nybegynder
17. juni 2006 - 20:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler den software cd der medfølger et sony DigitaltVideokamera

Har fået et ca. to år gammelt sony kamera, HDR-HC19E.
Problemet er bare at jeg ikke kan få filmene ind på computeren. Jeg har hentet usb driverne fra sony's hjemmeside, og computeren kan godt genkende kameraet når jeg sætter det til computeren, men der kommer ikke noget ikon frem i denne computer, og jeg kan heller ikke capture med andre programmer.
synes jeg har læst mig frem til at man skal installere den cd der følger med købet før det virker, men den er self smidt væk. Man kan ikke hente denne software hos sony. Så er der en der gider uploade sin software cd?
Ville være meget taknemlig hvis der er en venlig sjæl.

100 point, hvis det ikke er nok så finder vi også ud af det.

På forhånd tak
Anders
Avatar billede c-holst Novice
17. juni 2006 - 21:14 #1
Avatar billede mr.burns Nybegynder
17. juni 2006 - 21:23 #2
Har hentet den og læst i den, men det fortæller jo først hvordan man gør efter programmet er installeret
Avatar billede mr.burns Nybegynder
17. juni 2006 - 22:08 #3
lukket