Avatar billede dugi Nybegynder
17. juni 2006 - 12:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Upload billede - parameter 'error' forklaring - returnere 0-4

Hejsa,

Først undskyld den underlige overskrift, men det er utrolig svært at forklare mit spørgsmål, med en overskrift.

Okay, here we go.

Jeg er ved at lave et galleri. Derfor har jeg selvfølgelig en upload formular, hvor man kan uploade et eller billede billeder. Nu er jeg så stødt på et problem.

$_FILES['upl']['error'] - denne returnere 0, hvis filen er "godkendt og den returnere 4, hvis <input type="file"> er tom.

Men nu er jeg så, stødt på det problem at min søster sendte et billede, som hun har taget med sit digital kamera - selvfølgelig i .jpg format. Men prøver jeg at uploade denne, så returner $_FILES['upl']['error'] 1, hvor alle andre felter - undtagen ['name'] er tomme og ['size'] er 0.

Nogle der ved hvad denne fejl betyder, og hvad $_FILES['upl']['error'] 1, 2, 3 i det hele taget betyder?

Har prøvet at kigge i manualen på www.php.net, dog uden held.
Håber virkelig, at der er nogle der kan hjælpe.

På forhånd mange tak.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede viper_killerguy Nybegynder
17. juni 2006 - 12:17 #1
Avatar billede dugi Nybegynder
17. juni 2006 - 12:32 #2
Det må man sige.
Tak for hjælpen :)