Avatar billede greengoblin Nybegynder
16. juni 2006 - 18:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spil problem?

Jeg har fået det nye hitman blood money. Det har virket fint end til nu. Men når jeg trykker "drop/throw" så lukker den spillet ned. Jeg har prøvet lave controllen på "drop/throw" om, men det havde ingen effekt.
Avatar billede mobius6 Juniormester
17. juni 2006 - 08:12 #1
Hitman Blood Money crashes to desktop on the You beter watch your back... mission when you press G to drop/throw somthing, apparently this is problem with the game that eidos know about, how they can miss such problems with games is beyond me because you take the sniper rifle into said mission, first time you want to put the briefcase down it crashes, does exactly the same thing when you drag a body and want to drop that, its almost as bad as the game stopping bug that was in Vampire the masquerade: bloodlines where you would go to get on the boat then it would crash every time, I remember it took so long to release a patch for it that I had given up waiting and uninstalled the game.

go look for patches...
Avatar billede greengoblin Nybegynder
27. august 2008 - 21:14 #2
ja
Avatar billede mobius6 Juniormester
28. august 2008 - 04:11 #3
selv tak.