Avatar billede gloster Nybegynder
15. juni 2006 - 16:51 Der er 3 kommentarer

lav et flag

noegen der ved hvor man gratis online
kan lave sit eget blafrende flag?

m  v  h
Gloster
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2006 - 17:01 #1
Det kan ikke i html. Hvis du vil lave dit eget flag er det en god idé du sætter dig ind i flash.
I flash kan man lave spil, flag, banner reklamerne som her på eksperten.dk.
I flash kan man gemme sine film/flag som .gif fil så det er et billede der bevæger sig selv om det er .gif billede
Avatar billede sirbatman Nybegynder
12. juli 2006 - 22:44 #2
Hej gloster du kan gratis gå ind på www.freewindows.dk og downloade programmer der kan lave gif animationer.

På dette link er der programmer du kan bruge, og de er 100% gratis alle sammen

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=55
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2006 - 14:13 #3
Du kan bruge flash?