Avatar billede catanha Nybegynder
14. juni 2006 - 17:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med upload af HTML/CSS hjemmeside..

Hej Eksperter.

Ja som overskriften antyder har jeg problemer med upload af min hjemmeside... Problemer ligger I at min "Index_citron.html" fil ikke vil vises...

Jeg har selvfølgelig en almindelig index, som fortæller man skal skifte skærmopløsning, og derfra er der et link til den grafiske index, som er kaldt "inderx_citron.html"...

Det er måske nemmere hvis I lige selv ser det, adressen er http://www.sommerieuropa.dk

Jeg bruger smartFTP og der reporteres ikke om nogle fejl når jeg oploader den pågældende fil, men det vil ikke vises...

Alle andre sider vises fint, det kan I se hvis I fx. prøver dette link:

http://www.sommerieuropa.dk/sebastian.html

Ved I hvorfor "index_citron.html" ikke vil vises?

Jeg har webhotel via b-one.dk, ved ikke om det er nogen hjælp...

Der er intet racistisk, pornografisk eller noget andet "ulovligt" som kune gå ind og blokere siden...

200 point til kvalificeret svar...

MVH Sebastian
Avatar billede mstorgaard Praktikant
14. juni 2006 - 19:29 #1
Problemet er at store og små bogstaver betyder noget, så du skal bare ind og rette navnet på Index_citron.html til index_citron.html :)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
14. juni 2006 - 19:31 #2
Det skulle have været et svar, men læg selv et svar og tage mindst halvdelen af pointene, så mange point skal du ikke give for sådan et spørgsmål :)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
14. juni 2006 - 19:31 #3
Det gik lidt hurtigt, "... tag mindst halvdelen af pointene selv ..." :o)
Avatar billede catanha Nybegynder
15. juni 2006 - 20:20 #4
Hej storgaarden.

Case sensitive, selvfølgelig, den havde jeg ikke lige fanget, mange tak for hjælpen, du fortjener alle 200 point! Tak.

Sebastian
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. juni 2006 - 21:00 #5
Jamen jeg siger da tak for pointene og godt jeg kunne hjælpe (Selvom det er for mange point i forhold til spørgsmålet (:)