Avatar billede traeger Nybegynder
14. juni 2006 - 13:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvordan laver man et screenshot ud af en dvdfilm?

For et stykke tid siden har jeg redigeret en film i adobe premiere pro 1,5. Jeg har brændt den ned på dvd og slettet alt råmaterialt for at frigøre plads på min hd, men nu står jeg og skal bruge screenshots fra filmen - men hvordan kan jeg få dem ud da filmen er i dvd-format?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
14. juni 2006 - 14:07 #1
Hvis du bruger PowerDVD, kan du fryse det billede du vil have og så trykke på kameraet.
Avatar billede scorch Nybegynder
14. juni 2006 - 14:11 #2
Ellers kan windows media player også afspille dvd.
Tryk pause, tryk ALT + Print Screen og indsæt det i vilkårligt tegneprogram eller tekstbehandling.
Avatar billede c-holst Novice
14. juni 2006 - 14:42 #3
http://www.gadwin.com/printscreen/

kan lidt mere end den alm i windows, synes selv det er hammersmart
Avatar billede supermanden Nybegynder
10. juli 2006 - 19:21 #4
imagegrabber 2  perfekt program
Avatar billede traeger Nybegynder
10. juli 2006 - 21:47 #5
nobert - bare lig et svar
Avatar billede norbert_ Nybegynder
10. juli 2006 - 22:17 #6
svar :-)
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 20:59 #7
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.
Avatar billede traeger Nybegynder
10. marts 2007 - 12:31 #8
takker mange gange... var næsten alt for let