Avatar billede tyfos Nybegynder
13. juni 2006 - 21:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Underformular, filtrering ud fra flere.

Jeg har en formular med en underformular(Dataark).
Formularen hedder Main
Underformularen hedder SagerListe

Når formularen åbnes skal underformularen bare vise alle poster, og det gør den som udgangspunkt også.

Nu vil jeg så gerne filtrere SagerListe udfra flere kombinationsbokse eller lister. Eks. KategoriBox skal filtrere Kategori, AnsvarligListe skal filtrere Ansvarlig.
Filtreringen skal ske løbende, således man blot kan filtrere ved hjælp af en enkelt boks/liste eller flere.

Nogen forslag til, hvordan jeg lige gør det?  :)

På forhånd tak...
Avatar billede terry Ekspert
13. juni 2006 - 22:06 #1
try looking at
http://www.makeiteasy.dk/eksempler/DynamiskSøgefunktion.zip

on ThomasJespen homepage
Avatar billede terry Ekspert
13. juni 2006 - 22:06 #2
.
Avatar billede -anders- Juniormester
13. juni 2006 - 22:34 #3
Hej tyfos
Jeg kan varmt anbefale det link terry henviser til, jeg benytter det selv, og det virker fremragende :o)

terry>>, håber du nyder den dejlige sommervarme :o)
Avatar billede tyfos Nybegynder
14. juni 2006 - 09:37 #4
Det var netop hvad jeg ledte efter. Men jeg får bare følgende fejl:
Udtrykket EfterOpdatering, du indtastede som indstilling af hændelsesegenskaben, gav en fejl: Det objekt, du har refereret til som et OLE-objekt i Visual Basic-proceduren, er ikke et OLE-objekt.
Avatar billede tyfos Nybegynder
14. juni 2006 - 11:57 #5
Fejlen opstod vist fordi det var et Dataark jeg legede med. Så snart jeg lavede det om til en fortløbende formular, så virkede det.
Avatar billede terry Ekspert
14. juni 2006 - 12:25 #6
tak for point tyfos

Hi Anders
Yes thanks, lovely weather, hope you are enjoying it too.