Avatar billede myren Nybegynder
13. juni 2006 - 00:14 Der er 2 kommentarer

Større harddisk i thinkpad t43

Jeg har forsøgt at sætte en større HD i min IBM T43, en 100G/7200. Men er rendt ind i problemer.
Er det rigtigt at man kun kan bruge specielt formaterede IBM Harddiske? Noget med et FRU nummer.
Jeg har lavet back-up vha. Ghost 10.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. juni 2006 - 05:37 #1
Du må kun oprette et spørgsmål en gang.

Med Ghost burde du kunne lægge dine data direkte ind. Men du skal muligvis bruge et tool til at partionere disken med så du kan sætte partionen du har ghostet aktiv.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. juni 2006 - 05:40 #2
FRU nummre er Field Replacement Unit numre, altså et reservedels nummer.

Diskens firmware skal du have fra diskens fabrikant.

Maskinens Firmware (BIOS) skal du have ved Lenovo