Avatar billede hojben3 Nybegynder
12. juni 2006 - 11:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HP ProCurve Wireless Access Point 420 som repeater?

Er der nogen der har erfaring med at sætte "HP ProCurve Wireless Access Point 420" op som repeater?
Således at jeg har et access point som er "kablet" og et som i princippet bare videre sender signalerne. Så jeg kan få netværk et sted som overhoved ikke er kablet.
Avatar billede larsenj Nybegynder
20. juni 2006 - 16:26 #1
Du skal kunne have muligheden for at tillade roaming, så kan AP#2 connecte til AP#1. Når den kobling så er i orden, vil du have "2" AP'er, som brugerene skifter mellem hvis de skulle bevære sig med deres bærbare maskiner.
Avatar billede hojben3 Nybegynder
27. juni 2006 - 11:25 #2
Men det tror jeg ikke mit accespoint understøtter..
Avatar billede larsenj Nybegynder
27. juni 2006 - 19:49 #3
så kan du ikke repeate signalet vil jeg mene, men er aldrig 100% på slige sager :) men normalt er repeating = roaming i dit tilfælde.
Avatar billede hojben3 Nybegynder
15. september 2010 - 12:40 #5
Lukker