Avatar billede sunefr Nybegynder
12. juni 2006 - 09:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

To skærme?

Hej
Jeg har en IBM Thinkpad T43 og jeg vil gerne tilslutte en analog skærm, således at jeg kan arbejde på begge skrme. Jeg kan kun få computeren til at 'klone' skærmbilledet, så der er samme billede på begge og så ryger idéen lidt. Kan jeg downloade et program/driver til mit grafikkort som kan hjælpe mig igennem det?

Tak for hjælpen!

Mvh
Sune
Avatar billede sunefr Nybegynder
12. juni 2006 - 09:40 #1
Har fået det til at virke!
Avatar billede peet49 Nybegynder
12. juni 2006 - 10:27 #2
Det ville sikkert være rart, hvis du skrev hvorda, så andre også kan have glæde af det.
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
15. juni 2006 - 12:41 #3
Under Display Properties - Settings. Når bægge skærme er sat til, for du mulighed for at vælge hvad du vil gøre med dem.

Først vælge hvad for skærm der skal være den primære (den skærm hvor nye ting popper op). Det kan du gøre ved at klikke på den skærm et eller to i grafiken øverst. tip: du kan "drag and drop" skræmene op og ned i grafiken, hvis de nu ikke passer præsis sammen fysisk

Der efter marker skærmen til højre og sæt et flue ben ved "Extend my windows desktop onto this monitor." hvis mussen glider ud i den forkerte side prøv at bytte om på instillingerne ind til det passer.

Din Task bar vil altid være til vestre ved mindre du laver skærm delings instillingerne via Nvidia software eller noget andet.
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
15. juni 2006 - 12:53 #4
Hov havde ikke helt ret. Du kan jo unlocke din taskbar og flytte den fra skærm til skræm. men med jeg har prøvet med Nvidia, at taskbaren gik gennem begge skræme.