Avatar billede eli_willadsen Nybegynder
11. juni 2006 - 21:19 Der er 1 kommentar

bios opdatering til ibm netfinity 3500 ver 1.35

er der nogle der kan hjælpe mig med en sådan eller fortælle mig hvor jeg kan hente en  har prøvet ved ibm men det er ikke lykkes mig at finde en min server er en ibm netfinity 3500 model 8644-20x der gerne skal opdateres
mvh Eli Willadsen
Avatar billede AnyFellow Mester
12. juni 2006 - 11:28 #1
Umiddelbart tror jeg ikke du får held med at finde den.

Uanset hvordan og hvorledes jeg klikker mig ind til Netfinity-bios til 3500, så ender jeg ud med bios til 3500 M10 eller 3500 M20, og deres modelnummer er anderledes end det til din 3500.

Du kan se de nyeste bios til M10 og M20 her:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-4LSPEF

Hvis du skal have noget held med at få fingrerne i den nyeste bios-update, er du nok nødt til at kontakte IBM direkte.