Avatar billede mmmjj Nybegynder
11. juni 2006 - 13:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Skal have et java script flyttet på min hjemmeside

Hey har lavet en hjemmeside og har fået et javascript med en dropdown menu. Det jeg så vil er at flytte den til en anden placering på siden... Ved ikke helt hvordan man gør det... Har kæmpet et brag med det men kan squ ikke se idé'n i det... Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede mclemens Nybegynder
11. juni 2006 - 13:43 #1
Du scripter den så den placerer sig, hvor du vil have den med f.eks. style defineringer eller placerer en relative div med et id og så append'er du den til det div med det nævnte id - eller outputter innerHTML'en direkte i div'en med det id afhængig af den nævnte javascript kodning ... Kodningen virker dog lidt usynlig?
Avatar billede mmmjj Nybegynder
11. juni 2006 - 13:48 #2
øøøøøøøhhhh.... Okay forstod ikke to ord af det du lige skrev... Men er lige ved at ligge det op på et site så kan du lige se det...
Avatar billede mmmjj Nybegynder
11. juni 2006 - 13:55 #3
Avatar billede mmmjj Nybegynder
11. juni 2006 - 14:11 #4
Ingen der kan hjælpe?
Avatar billede mclemens Nybegynder
11. juni 2006 - 14:33 #5
<html>
<meta name="generator" content="Namo WebEditor(Trial)"><body leftmargin='15' topmargin='15' marginleft='15' bgcolor='#ffffff' background="888pro.jpg">

<table style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="100%">
  <tr>
    <td width="100%"><div style="position:absolute;top:100px;left:29px;border:1px solid #000;"><div id="vqp_about" style="position:absolute; left:0px; top:200px; z-index:1; visibility:hidden;">****JavaScript based drop down DHTML menu generated by NavStudio. (OpenCube Inc. - http://www.openbe.com)****</div>
<script language="JavaScript" vqptag="doc_level_settings" is_vqp_html=1 vqp_datafile0="./new_menu2.js" vqp_uid0=110250>cdd__codebase = "";cdd__codebase110250 = "";</script>
<script language="JavaScript" vqptag="datafile" src="./new_menu2.js"></script><script vqptag="placement" vqp_menuid="110250" language="JavaScript">create_menu(110250)</script></div>
</td>
  </tr>

</table>
<p>&nbsp;</p><br>
<p>&nbsp;</p>
<p><a href="menu.zip">Donload hele siden her</a></p>

</body>
</html>
Avatar billede mclemens Nybegynder
11. juni 2006 - 14:38 #6
Hjalp det? ... og de andre ting jeg skrev var for at forsøge at komme ind på mulige
løsninger til sådanne problemstillinger - det afhænger nemlig lidt af koden...
Avatar billede mmmjj Nybegynder
11. juni 2006 - 14:57 #7
jo lidt... Den flyttede den lidt ned... lidt for meget!! men ikke ud til højer!?
Avatar billede mclemens Nybegynder
11. juni 2006 - 15:12 #8
<html>
<meta name="generator" content="Namo WebEditor(Trial)"><body leftmargin='15' topmargin='15' marginleft='15' bgcolor='#ffffff' background="888pro.jpg">

<table style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="100%">
  <tr>
    <td width="100%"><div style="position:absolute;top:75px;left:170px;border:1px solid #000;"><div id="vqp_about" style="position:absolute; left:0px; top:200px; z-index:1; visibility:hidden;">****JavaScript based drop down DHTML menu generated by NavStudio. (OpenCube Inc. - http://www.openbe.com)****</div>
<script language="JavaScript" vqptag="doc_level_settings" is_vqp_html=1 vqp_datafile0="./new_menu2.js" vqp_uid0=110250>cdd__codebase = "";cdd__codebase110250 = "";</script>
<script language="JavaScript" vqptag="datafile" src="./new_menu2.js"></script><script vqptag="placement" vqp_menuid="110250" language="JavaScript">create_menu(110250)</script></div>
</td>
  </tr>

</table>
<p>&nbsp;</p><br>
<p>&nbsp;</p>
<p><a href="menu.zip">Donload hele siden her</a></p>

</body>
</html>

... måske , rediger lidt ved den yderstes top og left...
-lægger lige et svar , hvis det nu virker...
Avatar billede mmmjj Nybegynder
11. juni 2006 - 22:39 #9
Jaaaaaa.... Det virkede.. Du kan nu ligge svar! Takker mange gange
Avatar billede mmmjj Nybegynder
11. juni 2006 - 22:40 #10
Du har lagt svar... Undskyld... Takker mange gange!!!
Avatar billede mclemens Nybegynder
11. juni 2006 - 22:56 #11
- det var så lidt :)
og tak for point :)
Avatar billede mmmjj Nybegynder
12. juni 2006 - 00:07 #12
så lidt