Avatar billede wonderwalls Nybegynder
11. juni 2006 - 09:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sende besøgene videre fra et site til et andet?

Jeg har købt to domæner, som jeg godt kunne tænke mig at få til at pege på min hjemmeside.

Begge domænenavne underbygger min forretning, og jeg forestiller mig, at folk som søger på netop de to domæner vil have interesse i, at blive viderestillet til mig.

Hvordan klares dette teknisk? Er det en bekostelig opgave?
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
11. juni 2006 - 10:59 #1
hej jeg har fundet noget du måske kan bruge du får lige linket her
http://www.html.dk/scripts/javascript/00020/
mhv
torben
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
11. juni 2006 - 11:08 #2
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
11. juni 2006 - 11:56 #3
hvis du har php så er den bedste løsning:

<?php

header("Location: http://www.side.dk");

?>
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
11. juni 2006 - 11:57 #4
hvis du ikke har webhotel på domænerne, så kan du oprette en GRATIS bruger på gratisdns.dk, og få dem til at pege dem...
Avatar billede hacked Nybegynder
13. juni 2006 - 01:47 #5
Opret en URL forward for hvert af dine domæner via dit kontrolpanel hos din webhoteludbyder. Hvis du ikke har en udbyder så kan du redelegere dine domæner til gratisdns som mysitesolution skriver (hvis dk domæner foregår redelegering hos http://www.dk-hostmaster.dk). Oppetid er dog ikke garanteret hos gratisdns men er gratisdns nede plejer der kun at gå enkelte timer inden det virker igen. Alternativt kan du redelegere dine domæner til en ikke gratis dns udbyder og foretage url forward hos dem.
Avatar billede hacked Nybegynder
13. juni 2006 - 01:51 #6
Avatar billede wonderwalls Nybegynder
14. juni 2006 - 22:23 #7
Tak for jeres hjælp ;-)
Avatar billede wonderwalls Nybegynder
14. juni 2006 - 22:25 #8
Hvorfor kan jeg ikke afslutte spørgsmålet, og tildele jer points?
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
14. juni 2006 - 22:56 #9
fordi der tilsyneladende ikke er nogen der vil have dem :) opret selv et svar og snup dine points :)
Avatar billede wonderwalls Nybegynder
14. juni 2006 - 23:05 #10
Okay???