Avatar billede razser Nybegynder
10. juni 2006 - 19:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Design view viser ASP kode - Dreamweaver 8

Min Dreamweaver 8 viser pludselig asp-kode i Design view'et.
Hvordan kan jeg fjerne det? Det er jo latterligt at se på -
for hvad fanden har man Code View til?
Avatar billede keysersoze Guru
10. juni 2006 - 20:12 #1
kan ikke svare på dit egentlige spørgsmål - men til spørgsmålet om code view kan jeg ikke forstår at du kan være det mindste i tvivl; ja, men kan nå langt med wysiwyg, men vil man virkelig noget med det så må man både kunne forstå kode og kunne skrive kode (både html og asp) - alle professionelle asp-programmører laver al deres kode selv i hånden.
Avatar billede razser Nybegynder
11. juni 2006 - 07:36 #2
I tvivl om hvad?  Dreamweaver laver IKKE min asp kode, men det skal som bekendt ofte sættes ind i tabeller og andet html. Her kommer dit "håndkode" fuldstændig til kort, både hvad angår overblik og hastighed i udførelse af opgaver. Dit indlæg er jo direkte latterligt, og for min skyld må du gerne holde dit jeg-er-en-rigtig-programmør-og-alle-i-andre-er-blot-amatører holdning for dig selv!
Avatar billede keysersoze Guru
11. juni 2006 - 08:37 #3
sikke dog et humør her til morgen...

præcis hvordan mener du at håndkode kommer til kort? det er jo netop hvis man ikke har styr på almindelig kode at håndkode kommer til kort og overblikket mistes.

anyway - du lyder ikke som en der hverken har lyst til at modtage hjælp eller for den sags skyld en man har lyst til at hjælpe, så selvom jeg i mellemtiden har fundet løsningen på dit problem vil jeg lade dette være en udfordring til dig selv alene pga dit humør.
Avatar billede keysersoze Guru
05. august 2006 - 14:33 #4
... men derfor kan vi vel godt snart lukke spørgsmålet?
Avatar billede razser Nybegynder
12. august 2006 - 10:35 #5
Lukker