Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
10. juni 2006 - 14:20 Der er 21 kommentarer og
4 løsninger

Søger en til at lave et banner og et logo til mig

Hejsa.

Er der nogen der gider hjælpe mig med et banner og et logo til min side ?
Jeg har ikke mulighed for at tilbyde nogen form for løn udover et kæmpe tak :)

Banneret størrelse skal være 750x130 pixel.
Og logoet skal være omkring 100x100 pixel.
(logoet skal ikke være inde i banneret - bare noget ekstra til de papir jeg printer)

Jeg havde forstillet mig at der på banneret skulle stå "www.moores.dk", og på logoet skulle stå:
"Moore
- Kvalitet over kvantitet"

Der skal helst indgå nogle persiske tæpper både i logoet og banneret, da min side primært handler om persiske tæpper. Jeg vil ikke vælge billeder, da det måske gør "arbejdet" sværre for jer, så jeg vil bare henvise til google billedsøgning under "persian carpet" :)

Hvis evt. nogle billeder fra denne søgning også kunne inblandes i banneret ville det være kanon dejligt:
http://images.google.dk/images?svnum=10&hl=da&...

og evt. også det persiske flag:
http://www.atlasgeo.net/fotw/images/i/ir_64.gif

På forhånd mange tusind tak.
Avatar billede dkshero Nybegynder
10. juni 2006 - 14:44 #1
hej kontakt mig på mads@kreo.dk jeg vil gerne hjælpe :)
dog syntes jeg det er underligt at du/i ikke er istand til af tilbyde nogen form for løn når nu i sælger tæpper fra 1.500kr. - 14.500kr.

mvh.
mads rasmussen
kreo.dk
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
10. juni 2006 - 14:48 #2
Er det en msn mail, eller e-mail ?

Det er et helt ny startet firma, indtil videre har vi kun haft udgifter til køb af tæpperne, design af siden (som iøvrigt er ved at blive lavet om, det er det gamle design der er på pt, indtil det andet flash design kommer op), og køb af domæne/webhotel.
Vi (mig og min far), køre det kun som et hobby projekt, så derfor spare vi så meget som vi kan - og indtil videre har det jo kun været udgifter, så derfor kan vi ikke tilbyde noget her :)
Avatar billede dkshero Nybegynder
10. juni 2006 - 14:52 #3
det er mail :) men min msn er dkshero@hotmail.com

nej okay det er forståeligt nok man skal jo starte et sted :)

mvh. mads
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
10. juni 2006 - 14:55 #4
Jeg har lige tilføjet :)
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
10. juni 2006 - 14:58 #5
/Hvis andre kan hjælpe søger jeg selvfølgelig stadig - Så jeg har lidt at vælge imellem :)
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
10. juni 2006 - 15:44 #6
Det blev desværre ikke til noget med dkshero, så jeg søger stadig banner og logo :)
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
10. juni 2006 - 18:45 #8
Hmm, bannerne er flotte, men logoet er ikke helt noget for mig :)

Jeg venter lige og ser om der kommer flere forslag, før jeg giver point.
Avatar billede bill20 Nybegynder
12. juni 2006 - 07:41 #9
Avatar billede dkshero Nybegynder
12. juni 2006 - 18:51 #10
her var et svar :)

mvh.
mads rasmussen
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
12. juni 2006 - 18:53 #11
bill20 --> Tusind tak, men jeg må desværre sige at forløbigt ryger der 150 point til dkshero, da hans bud er super. Kan du lave det på en måde så man kan se at det er et tæppe lidt tydligere smider jeg 100 til jer hver :)
Avatar billede helle100 Nybegynder
12. juni 2006 - 19:55 #12
Må vi se det dkshero har lavet?
Avatar billede helle100 Nybegynder
12. juni 2006 - 21:52 #13
Du får lige lidt flere bud på et logo: http://rapidshare.de/files/22896131/ML01.jpg.html
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
12. juni 2006 - 23:17 #14
Ja selvfølgelig må i det, jeg uploader det lige.
Helle100, jeg kan godt lide dine logoer :) (50point for dem).

Dkshero: http://peecee.dk/?id=43330
Avatar billede bill20 Nybegynder
13. juni 2006 - 07:31 #15
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
13. juni 2006 - 20:15 #16
Bill20 --> Tusind tak, men jeg kan desværre bedre lide dksheros :)

50 point er lovet til helle100

Så der er 150 point tilbage, hvoraf 75 er til dkshero, og 75 til dig hvis du gider lave et hvor man kan se et tæppe lidt tydligere :)
Avatar billede flashnoob Nybegynder
13. juni 2006 - 21:27 #17
Der er et forslag på vej fra mig, jeg har lige haft det lidt sjovt med et logo :)
Kan ses her http://peecee.dk/?id=43486
Avatar billede flashnoob Nybegynder
13. juni 2006 - 22:51 #18
Avatar billede bill20 Nybegynder
14. juni 2006 - 14:23 #19
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
14. juni 2006 - 16:06 #20
Tak bill :) - 75 point som lovet til dig. og 50 point som lovet til helle. Dvs der er 75 point tilbage - Som jeg forløbig vil give til "flashnoob" :)

Flashnoob gider du smide en mere op, hvor der istedet for "kvalitet over kvantitet" står "www.moores.dk" (evt. med flagets farver) - og gider du smide et logo op uden copyright ;)

Alle jer der har lavet noget til mig, og som får point for det, gider i smide psd filen op også ? :)
Avatar billede helle100 Nybegynder
14. juni 2006 - 17:53 #21
Avatar billede flashnoob Nybegynder
14. juni 2006 - 18:38 #22
xxmichelxx -> Har du en mail adresse? Så kan jeg sende det hele til dig?
Ellers kan du lige skrive til mig på morten.flashnoob [snabel-a] gmail.com.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
14. juni 2006 - 20:10 #23
Ja det har jeg da.

michelmoore snabela gmail.com
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
16. juni 2006 - 21:29 #24
Jeg har endnu ikek modtaget psd filen fra bill.. Jeg giver ham en uge mere, har jeg ikke modtaget den må point blive uddelt på anden måde.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
18. juni 2006 - 16:10 #25
Så har i alle fået point :)