Avatar billede kspr Nybegynder
08. juni 2006 - 15:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Engelsk/amerikansk tid ?

Har et adminmodul hvor kan skrives nyheder. disse nyheder skal (naturligvis) dateres, men da sitet er på engelsk, vil jeg også gerne have at datoen skal stå i engelsk format.
Dvs f.eks.: June 8, 2006, hvor der på dansk jo vil stå 8. juni 2006.

Hvordan kan det lade sig gøre?
Avatar billede fennec Nybegynder
08. juni 2006 - 15:25 #1
Sæt LCID'en til engelsk og det skulle være klaret. Det gøres med denne kode:
session.LCID = 1033

Den skal bare stå som noget af det første på dine sider.
Avatar billede fennec Nybegynder
08. juni 2006 - 15:26 #2
Vil du tilbage til DK er det 1030.
Avatar billede kspr Nybegynder
08. juni 2006 - 16:07 #3
Helt perfekt, takker mange gange.
Avatar billede fennec Nybegynder
08. juni 2006 - 16:18 #4
Som du kan se er LCID'en en del af session objektet, så strengt n
.o) <-- One Eyed Jack
Avatar billede fennec Nybegynder
08. juni 2006 - 16:21 #5
Hvor blev resten af den tekst af??

Som du kan se er LCID'en en del af session objektet, så strengt nødvendigt er det ikke at sætte den på alle sider, da den lever så længe session er tilstede.