Avatar billede rowbodyhot Nybegynder
09. maj 2001 - 12:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Intet Word-vindue - kun dokument-vindue ???

En af mine venner har fået det problem, at når han starter Word2000, så kommer kun dokumentvinduet frem. Der er intet Word vindue, dvs. ingen menulinie, ingen værktøjslinier intet.
Han har afinstalleret og geninstalleret, det er det samme.
Er der nogen, der har et forslag inden han formaterer harddisken ?
Avatar billede piphans Nybegynder
09. maj 2001 - 12:48 #1
Det er muligt at du skal ind og slette en fil i registryet.

Kig på nedenstående link:

http://www.mvps.org/word/FAQs/AppErrors/MissingMenusEtc.htm
Avatar billede sorensfar Nybegynder
09. maj 2001 - 13:17 #2
Lige, hvad jeg altid har sagt :-)

http://www.eksperten.dk/spm/59031
Avatar billede johs_j Novice
09. maj 2001 - 22:36 #3
Det kan være at den starter i FULD SKÆRM visning. Prøv at trykke på ESC tasten. Det virker på min. Så skifter den tilbage til normal WORD skærm.
mvh
Johs. J
Avatar billede johs_j Novice
09. maj 2001 - 22:45 #4
Jeg har lige været inde og kikke i Word. Når jeg kører i fuldskærm visning og jeg fører musen helt op i toppen af skærmen så kommer menuen frem. Så kan jeg gå ind i VIS og slå fuld skærm fra.
mvh
Johs
Avatar billede rowbodyhot Nybegynder
10. maj 2001 - 22:28 #5
Jeg skal sende jer alle en tak fra min ven, der nu igen kan bruge sin menulinie mm.
Ærgerligt for sørensfar at du kom for sent til at få point her.
Tak for hjælpen.
Rowbodyhot