Avatar billede lindemann Nybegynder
16. november 1999 - 13:42 Der er 4 kommentarer

Nokia 9110

Der var ikke rigtig nogle kategori til dette sprs. saa derfor her.

Jeg leder efter oplysninger om hvordan jeg skifter sporg paa en Nokia 9110. Jeg har ledt paa nettet og ved nu at at man skal til at rode i hukommelsen med et MBUS kable.

Men er der nogle der har rodet med det og ved om det er andet en NETMONITOR man kan skifte der.

Evt. nogle web steder om sprog skifte.
Avatar billede runar Nybegynder
18. november 1999 - 16:07 #1
prøv hjemmesiden til nokia, men der har du vel allerede vært. Prøv å søke på kvasir.sol.no på mobil generellt eller 9110
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:12 #2
Lukketid -

/victor-1
Avatar billede lrd Nybegynder
26. juni 2003 - 16:14 #3
Denne bruger er ikke aktiv mere. Kik lige profil inden du går flere gennem herinde!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 17:18 #4
kl. 17:18
Er obs på det fremover - sorry - ville bare ha' rydet lidt op !

/victor-1