Avatar billede meldal Nybegynder
06. juni 2006 - 09:48 Der er 6 kommentarer

S-VHS kabel til B&O MX 2000

Hej er der nogen der kan hjælpe?

Jeg prøver at forbinde en laptop med en gl B&o MX2000 tv Ligemeget hvad jeg gør bliver billedet kun s/h.. Er der nogen der kan hjælpe! Min bærebar har et S 3 Graphics Pro SavageDDR skærmkort. Der er masser af indstillingsmuligheder men bare ikke noget der ændrer på at det er s/h.

Ser frem til et godt svar
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juni 2006 - 10:11 #1
Hvis dit TV har SVHS (og det er ikke sikkert) så er der en menu i TV'et hvor du aktivere dette (se manualen).

Hvis ikke så skal du bruge et colorfix, der konvertere SVHS til Composite.
Avatar billede meldal Nybegynder
06. juni 2006 - 10:16 #2
Ok lyder godt men hvad er et colorfix??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juni 2006 - 10:18 #3
En adapter der laver SVHS til composite! Hvordan forbinder du til fjernsynet? Til et SVHS stik eller en SCART stik?
Avatar billede meldal Nybegynder
06. juni 2006 - 10:20 #4
SCART
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juni 2006 - 10:22 #5
ok, i scart indstillingen inde i dit TV kan du (hvis dit tv understøtter SVHS) sætte stikket op til SVHS support. Hvis du ikke har denne mulighed skal du have en color fix. Den burde du kunne få i en hver Radio Tv forretning og mange steder på nettet.
Avatar billede meldal Nybegynder
06. juni 2006 - 10:44 #6
Ok tak James! Skriv venligst et svar så jeg kan give dig dine point