Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
03. juni 2006 - 22:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

computer genstarter ved windows logo

Hejsa...

Uden varsel fik min computer den fantastiske ide at genstarte uden videre efter at jeg vækkede den fra sin pauseskærm.

Problemet er nu at når jeg booter når den til windows logoet, hvorefter den genstarter igen. Jeg har prøvet alle muligheder for at  komme ind, fejlsikret tilstand, Sidst kendte fungerende konfiguration, og normalt, og det hele ender i samme problem. Når til windows logo og genstarter.

Hvad gør jeg nu ?

på forhånd tak.
Avatar billede scopionius Nybegynder
03. juni 2006 - 22:20 #1
Måske kan du bruge denne her: http://www.eksperten.dk/spm/456059
Avatar billede scopionius Nybegynder
03. juni 2006 - 22:22 #2
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
03. juni 2006 - 22:25 #3
hmm umiddelbart ville jeg ikke tro dette var problemet eftersom jeg ikke får varsel om at jeg har 60 sekunder til at genstarte. Jeg kan som sagt PÅ INGEN MÅDE komme ind i windows. Det tætteste jeg har været på at kunne gøre noget fornuftigt er at boote fra xp CDen og komme i gendannelseskonsol, men får som sagt heller intet at vide om at nogle bestemte filer er beskadiget. Jeg ville umiddelbart vælge en gendannelse, men jeg har intet diskette drev i min maskine.
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
03. juni 2006 - 22:28 #4
har også prøvet at rense kabinettet for støv, så varme er heller ik et problem.

er nu kommet lidt videre. Trykkede installer windows på CDen og nder min C: partition står der: Partition1 [ukendt] 29996  MB (29996 Mb ledigt)

Dette vil jeg umiddelbart betragte som et meget dårligt tegn. Det ser ud til at mit C-drev er forsvundet.

Nogen der har gendannelsesmuligheder for dette ?!?!
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
03. juni 2006 - 23:48 #5
Det er nu lykkedes at få klaret problemet.

svaret på mit problem fandtes her:
http://www.eksperten.dk/spm/656152

kørte reparer windows fra windows cd

kørte chkdsk /r
fixboot

og så kom jeg op. ellers tak for hjælpen.