Avatar billede oens Nybegynder
03. juni 2006 - 16:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

ASP.NET Parser Error

Hej

Jeg kan simpelthen ikke få min meget simple ASP.net side til at virke lige meget hvad jeg gør.

Siden(og dermed fejlmedelelsen) kan ses her: http://www.oens.visualiser.dk/testlab/test1.aspx

Og code-behind her: http://www.oens.visualiser.dk/testlab/test1_kode.html

Jeg kan bare ikke få det til at virke :(
Det hele ligger under subdomænet oens til selve domænet visualiser.dk, hvis det vel og mærke har noget at sige?

Min host er web10
Avatar billede thrytter Nybegynder
03. juni 2006 - 18:03 #1
Pjejer at få samme fejl hvis jeg prøver at tilgå/se en ny side, og projektet ikke er rebuildet efter tilføjelse af dennne side.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. juni 2006 - 19:18 #2
Den bør have kompileret sig selv. Det ligger i asp.net 2.0 modellen.
Avatar billede thrytter Nybegynder
03. juni 2006 - 19:45 #3
Nu er det jo ikke alle som er gået over til 2.0

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2300; ASP.NET Version:1.1.4322.2300

tyder på version 1.1 eller ??
Avatar billede snepnet Nybegynder
03. juni 2006 - 21:16 #4
Bare læg din dll i bin-folderen i root - istedet for den bin-folder du har i din subfolder.
Mvh
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. juni 2006 - 09:44 #5
Din fil er asp.net 2.0 version.
I den codebehind hedder den public partial class test1 og partial class eksisterer kun i asp.net 2.0
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. juni 2006 - 09:45 #6
Derfor fejler den når asp.net 2.0 ikke er installeret
Avatar billede snepnet Nybegynder
04. juni 2006 - 10:01 #7
Ah ja - du har da ret chaos :o)
oens - prøv at ring til udbyderen, og check om de ikke bare kan sætte dit site op til 2.0 - det er ofte tilfældet.
Mvh
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. juni 2006 - 17:21 #8
tsk tsk snepnet det burde du have set :P
Avatar billede snepnet Nybegynder
04. juni 2006 - 17:35 #9
Jeps :oD
.... alderdommen du ved .... alderdommen
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. juni 2006 - 17:38 #10
eller manglende pudsning af briller :)

Men alderdom er ikke nogen dårlig undskyldning. Kender selv al til demens, når jeg har et klart øjeblik.
Avatar billede oens Nybegynder
04. juni 2006 - 17:43 #11
Jeg takker mange gange. Jeg må jo indrømme at jeg heller ikke havde set det, hehe ;)

Send lige et svar dr_chaos så får du point :)
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. juni 2006 - 17:45 #12
svar :)
Det var p.ga. den partielle klasse jeg antog at du brugte 2.0 :)
Avatar billede snepnet Nybegynder
04. juni 2006 - 17:45 #13
Uha ja ... brillepudsning ... længe siden mine gigtsvage fingre har kunnet klare den ... ak ak