Avatar billede jldue Nybegynder
03. juni 2006 - 14:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor siger min XP at jeg har installeret nye programmer?

Hej
Min Pc mener pludselig at jeg har installeret nye programmer - den gør opmærksom på dette hver gang jeg trykker på start. Og det er altså de programmer der har været længst på pc'en - office adobe ol.
Samtidig åbner den en forkert dato når jeg går på dr.dk - altså en gammel dato - og min tid på skærmen var pludselig år 2000.
Der kommer også ofte en sikkerheds advarsel om man vil vise ikke sikre sider - den kommer altid to gange efter hinanden. På sider som fx dr.dk - det plejer den jo ikke.
Er der et gratis virus program jeg kan tjekke pc'en med.
Jeg kører kun med windows firewall og adaware. Jeg syntes fx Norten er for omstændigt og ikke godt nok alligevel. Så bare et lille effektivt program.
Hej Jane
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juni 2006 - 14:43 #1
Intet Antivirus?
Så skal du da få problemer, hvad angår Norton er vi fuldstændig enige, men der findes glimrende freewarealternativer.

Til dit problem, følg vejledningen i denne artikel:
http://www.eksperten.dk/artikler/954
Avatar billede drgonzo Praktikant
03. juni 2006 - 16:19 #2
AVG anti virus fås i en gratis udgave og er et ganske godt program

http://www.majorgeeks.com/download886.html

For at deaktivere den funktion med "ny software installeret"

Højre klik på værktøjslinien, vælg egenskaber, fanebladet "menuen start", tilpas, fanebladet avanceret, fjern fluebenet i "fremhæv senest installerede programmer
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 10:16 #3
Feedback??????
Avatar billede jldue Nybegynder
09. juni 2006 - 17:28 #4
hej drgonzo
jeg kan ikke finde ud af at give dig point...
hvordan?
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. juni 2006 - 17:55 #5
nu ligger jeg et svar så kan du :) Brugte du AVG?
Avatar billede jldue Nybegynder
12. juni 2006 - 12:40 #6
Ja har hentet det - og det genere ikke så det er fint - takker