Avatar billede hassehansen Nybegynder
03. juni 2006 - 10:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pixma ip4000 melder ikke ved inge farve

Er det ikke muligt med en Canon Pixma iP4000 printer, at få en util hvor man kan blive fortalt hvis en farve patron er ved at løbe tør. ??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. juni 2006 - 11:02 #1
Jo den følger med på driver CD'en der er til printeren. Hvis du installere printer driveren fra CD'en siger printeren til når den er ved at løbe tør.
Avatar billede hassehansen Nybegynder
03. juni 2006 - 11:04 #2
Nix gør den ikke, jeg har installeret alt fra driver cd'en, og har kørt den helt tør nu i alle patroner. så jeg tænker at der måske er et flueben somewhere jeg kan sætte
Avatar billede smikkel Nybegynder
04. juni 2006 - 09:22 #3
Prøv lige og se om denne her driver ikke nyre end du har, for den skal vise når den ved at løbe tør, som James skriver...
http://software.canon-europe.com/Printers/Bubble_Jet_Printers/PIXMA_iP400010095.asp
Avatar billede hassehansen Nybegynder
04. juni 2006 - 09:27 #4
Det er den version jeg har installeret, ved ikke om det har betydning, men det er Xp x64 versionen
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. juni 2006 - 09:39 #5
Det kan du jo let teste, ved at slutte printeren til en win32 maskine!!

Er det originale patroner??
Avatar billede hassehansen Nybegynder
17. december 2009 - 19:47 #6
lukket
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. december 2009 - 05:21 #7
Hvad var løsningen på dette meget gamle spørgsmål, du lukkede til egen fordel.