Avatar billede superboysen Nybegynder
03. juni 2006 - 00:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

to brændere med nero

jeg har lige indkøbt en extra dvdbrænder, men nero kan kun se den gamle brænder, kan det passe at nero ikke kan styre to brændere eller er det mig der er noget galt med?
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. juni 2006 - 08:30 #1
Den kan sagten styre 2 brændere, det gør den hos mig, er det en trailversion, der fulgte med ene brænder, kan det være nero ikke vil kendes ved begge drev.
Avatar billede superboysen Nybegynder
05. august 2006 - 13:52 #2
upss.. det var en fejl40 havde ikke sat slave/master rigtigt på drevene..