Avatar billede sharket Nybegynder
02. juni 2006 - 21:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering med iTunes

Jeg er ejer af en iPod 5G og har alt min musik inde i iTunes som synkronisere med iPod'en.

Mit problem er at jeg skal til at formatere min computer(PC) og eftersom min Ipod automatisk synkronisere med itunes vil alt mit musik blive slettet fra ipoden da der ikke er noget inde på iTunes efter formateringen.
Så jeg vil høre om det er muligt at have musik på min ipod uden at have musik i itunes.

Hvis ikke forstår mit problem må i endelig skrive, så skal jeg uddybe det.

På forhånd tak.
MVH: Daniel Lund Sørensen.
Avatar billede sharket Nybegynder
02. juni 2006 - 21:26 #1
Jeg har fundet ud af hvordan man gør... Er det muligt at lukke posten så?(svar på dette giver ikke point)
Avatar billede gratis Nybegynder
03. juni 2006 - 14:48 #2
for at lukke spørgsmålet: det gør du ved selv at lægge et svar,( flyt knappen ude til venstre fra kommentar til svar ) MARKERE dit navn og trykke på accepter
Avatar billede sharket Nybegynder
22. juni 2006 - 03:17 #3
-Lukket