Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
02. juni 2006 - 10:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder dette, og hvordan kan problemet løses ?

Har en V-server hos en udbyder her i DK, jeg får nedenstående fejl når jeg har været logget ind i et CMS.
CMS virker fint på et "alm." webhotel.
Min udbyder arbejder også på sagen...

Event Type:    Information
Event Source:    W3SVC
Event Category:    None
Event ID:    1117
Date:        6/1/2006
Time:        11:28:39 PM
User:        N/A
Computer:    HARTNET
Description:
A worker process with process id of '12816' serving application pool 'domænenavn.dk(domain)(pool)' has requested a recycle because it reached its private bytes memory limit.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
02. juni 2006 - 10:47 #1
Har kigget på Google og hos MS... uden held...
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2006 - 08:12 #2
Her I kigget på nedenstående, det kan jo være at recycling er configureret anderledes på din v-server end på det web-hotel I har testet på.

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/cpguide/html/cpconrecyclingapplicationpoolsettings.asp
Avatar billede overload.dk Nybegynder
05. august 2006 - 10:14 #3
Umiddelbart lyder det jo som om Memory Limit'en bare skal sættes op ? eller at det programmering der generer denne fejl måske skulles kigges efter om det er lavet optimalt (hvis det da kan lade sig gøre).

Disse fejl er jo typisk når en side trækker for mange ressourcer på udbyderens server jf. hvad deres grænser er sat til.