Avatar billede mrslayer Nybegynder
01. juni 2006 - 14:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installer med tidsbegrænsning?

Hey.

Jeg har nogle .jar filer indeholdene et stykke fint software, så langt så godt. Det jeg gerne vil er at når brugeren installere softwaren så er der en tidsbegrænsning på, indtil der bliver købt en licens til softwaren. Man kunne selv tilføje denne funktionalitet, men jeg er også interesseret i at høre om der findes installere der sammen tidigt kan tilføje tidsbegræsningsfunktionalitet uden at jeg skal til at ændrer i selve software?

Har googlet lidt, men der er ikke dukket noget om som der ikke blot er et bibliotek som skal implementeres og det kan jeg selv lave hvis det er.

Nogle forslag?
Avatar billede lborupj Nybegynder
07. juli 2006 - 20:00 #1
Lav det selv...

Enten start dit program med at kalde noget som verificere een eller anden nøgle som ligger i den licens fil et sted (brug evt. public/private keys til generering af en nøgle der verificerer at det er en korrekt licens fil)

Alternativt skal du igang med at lave en custom classloader, der læser og dekrypterer dine krypterede class filer.
Avatar billede mrslayer Nybegynder
09. juli 2006 - 13:03 #2
Det endte med at jeg selve lavede halløjet.