Avatar billede storm2880 Nybegynder
01. juni 2006 - 13:25 Der er 1 kommentar

Microsoft SMS som remote util

Hej

Jeg sad lige og lurede lidt ved hjælp af søge funktionen, men jeg synes ikke det var det helt store jeg fik ud af det.

Jeg er Global Desktop Administrator i et større dansk firma og har været i branchen 6-7års tid efterhånden.

Vi skal snart til at implementere en global Mirosoft SMS løsning, som jeg skal drifte på sigt.

En af mine udestående opgaver er at finde det rigtige remote support værktøj.

Jeg har luret på alt fra , Go to Assist, til Netop, til Logmein, til Landesk, til pcduo, supportdesk, support from web, dameware osv osv.

Men rygtet siger jo at Microsoft SMS giver rum for fjernstyring af client pc`ere.

Er der nogen der har erfaring med dette, og rent faktisk ved hvad man kan, og ikke kan, og hvor godt det virker?
Avatar billede storm2880 Nybegynder
06. november 2007 - 11:50 #1
Lukkes. Ikke relevant