Avatar billede koldstar Nybegynder
01. juni 2006 - 12:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Betalingskort på hjemmeside

Hey

Jeg fandt for et stykke tid siden en side der tilbød et rigtigt billigt betalingssystem... Men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den.. Hvad er den billigste løsning i kender til?

Jeg har set at wannafind.dk tilbyder en løsning til 149 kr, men jeg er ret sikker på at det jeg fandt var en del billigere.... Er der nogen der kender til en billigere løsning?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
01. juni 2006 - 12:35 #1
Avatar billede bjornicle Nybegynder
01. juni 2006 - 13:05 #2
Avatar billede whyme Nybegynder
01. juni 2006 - 13:07 #3
ttopholm: www.epay.dk er da ikke en del billigere? 199 kr er den løsning man skal have hvis man vil modtage VISA-Dankort ser det ud til synes jeg...?
Jeg har kun selv brugt www.quickpay.dk men de ser også ud til at ligge på samme ca.

Tror ikke jeg har set nogen til under 150 kr som også tilbyder kort såsom Visa kort.
Avatar billede koldstar Nybegynder
01. juni 2006 - 13:09 #4
tak bjornicle, det var lige den jeg søgte :)

læg et svar for point :)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
01. juni 2006 - 13:10 #5
whyme -> Der blev jo ikke fortalt hvilke kort han ville modtage.... ;-)

Men fribetaling slår vel det hele..

Har selv en reseller hos quickpay.. og det kører bare.. også med rabatten på diners nu ;-)
Avatar billede whyme Nybegynder
01. juni 2006 - 13:11 #6
okay den der fribetaling.dk kendte jeg så ikke... :)
Avatar billede bjornicle Nybegynder
01. juni 2006 - 13:15 #7
svar