Avatar billede gittenp Nybegynder
09. maj 2001 - 08:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

udskrivning af kuverter

Hvordan udskriver jeg kuverter fra access 2000 dels til alle i adresselisten dels til enkelte personer og med angivelse af afsender?
Avatar billede leif Seniormester
09. maj 2001 - 08:37 #1
Til alle skulle være nemt nok, du kan vel gå ind og lave en rapport med Kuvert størrelse, proppe de feltere der skal være og vupsi så printer du på kuverter. Ellers er der den anden mulighed, lave kuverterne i word, med flet felter til Access.
Avatar billede michael_b Nybegynder
09. maj 2001 - 08:59 #2
Under rapporter findes der en label-wizard den kan guide dig gennem dit problem.
Avatar billede johs_j Novice
09. maj 2001 - 22:39 #3
Du skal lave din Rapport/Kuvert på en forespørgsel. Når du kun skal udskrive til nogel bestemte sætter du nogle kreterier ind i forespørgselen.