Avatar billede netsyd Nybegynder
08. maj 2001 - 23:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Autorun

Jeg har et problem
Jeg har lavet en webside i frontpage, den kunne jeg godt tænke mig at brænde over på en cd rom, det skal være sådan at cdrommen selv starter op, altså med autorun på, men jeg kan ikke få det til at virke, jeg har prøvet en masse forskellige måder, men ude resultat , er der nogen der har en opskrift på hvordan ?????
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. maj 2001 - 23:12 #1
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. maj 2001 - 23:13 #2
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. maj 2001 - 23:15 #3
Avatar billede netsrac Praktikant
08. maj 2001 - 23:28 #4
kimrosgaard >> Hvilken plads ligger du på i den lille blå boks ved dit navn ? Jeg ligger på 11. pladsen skal bare lige høre om jeg er den eneste ?

netsyd >> Undskyld jeg spammer dit spm.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. maj 2001 - 23:30 #5
netsrac>>jeg har godt lagt mærke til der er noget galt! i boksen ved mit navn står der 10 og på top10-listen står der 9 ?!?
Avatar billede netsrac Praktikant
08. maj 2001 - 23:31 #6
kimrosgaard >> Ja det var nemlig præcis det der også undredede mig. Det er nok efter vores besøg af !!!!, det bliver vel rettet :-)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. maj 2001 - 23:34 #7
forhåbentligt, ja :)
Avatar billede Trez Seniormester
09. maj 2001 - 23:29 #8
Hent det du skal bruge her:

http://users.cybercity.dk/~dsl37871/

/Trez