Avatar billede red_roses_4_u Nybegynder
28. maj 2006 - 13:17 Der er 4 kommentarer

WIndows media player 10

hej, jeg har problemer med windows media player 10
jeg kan ikke længere høre musik fra dets onlinebutik, som jeg kunne før. hver gan jeg prøver viser den " siden kan ikke vises"-serveren blev ikke fundet eller der opstod en DNS fejl internet explorer.

jeg har prøvet at slå min firewall fra, og har prøvet at sætte sikkerhedsniveauet ned i internet explorer, men det har ikke hjulpet.
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
28. maj 2006 - 13:22 #1
Kan du høre musik andre steder fra?
Avatar billede jakethecake Nybegynder
28. maj 2006 - 13:25 #2
Har du prøvet at cleare din cache? Under Tool->Options og herefter knappen Privacy?
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
28. maj 2006 - 13:30 #3
Hvor længe har du haft fejlen? Det kunne jo være at denne onlinebutik ikke virkede længere generelt :) hvad er addressen på den?