Avatar billede mmbn Nybegynder
28. maj 2006 - 10:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

tomtom sdk

Jeg har en webbaseret applikation (asp.net) der anvendes af pda'er (qtek 2020i, qtek 9000/9100 o.l samt Nokia Communicator 9300i og 9500). er lavet med mobile web forms samt device specific set up. Er det muligt, hvis jeg har en adresse, at tilgå tomtom's sdk fra en webapplikation og dermed sende adressen til tomtom'en og få vist adressen på kort (samt eventuelle ruter ud fra nuværende placering)?

Kan det overhovedet lade sig gøre?
Hvis ja, hvor kan da findes eksempler?
Avatar billede mcnovy Nybegynder
28. maj 2006 - 11:20 #1
kunne du ikke lave et webservice(komponent)
som kommunikere med din SDK??
jeg har desværre ikke nogen erfaring med tomtom's SDK
men http://ttncf.pp-p.com/lngstd/Info.htm
evt søg tomtom sdk på google..!
Avatar billede mmbn Nybegynder
28. maj 2006 - 19:13 #2
Det bliver nok løsningen af at lave en webservice - smid et svar
Avatar billede mcnovy Nybegynder
30. maj 2006 - 19:05 #3
behold du bare pointene.. har jo dårligt hjulpet dig..
held og lykke.!
Avatar billede mmbn Nybegynder
01. juni 2006 - 18:59 #4
takker - vender tilbage når jeg får fordybet mig mere i projektet