Avatar billede exeqthor Nybegynder
28. maj 2006 - 09:31 Der er 10 kommentarer

Dobbelt ikoner efter genopretning

Hej Eksperter

Efter en systemgendannelse har jeg fået dobbelt af næsten alle ikoner bl.a under "Alle programmer" skrivebord etc. Meget af det har jeg kunne slette, men i mit kontrolpanel har jeg også dobbelt "Skærm" "Tastetur" og flere andre. Spørgsmålet er om nogen kan fortælle mig hvordan jeg kommer ind og slette disse dubletter, da det er meget irriterende og sidde og se på.

Mvh.
Avatar billede rebecca Novice
28. maj 2006 - 09:36 #1
Hvis du starter i fejlsikret tilstand burde du kunne slette dem
Avatar billede exeqthor Nybegynder
28. maj 2006 - 09:42 #2
Jeg prøver ..
Avatar billede exeqthor Nybegynder
28. maj 2006 - 09:56 #3
Det funkede ikke, desværre.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2006 - 10:04 #4
Prøv evt. at fortryde systemgendannelsen og derefter vælge et andet gendannelsespunkt.
Avatar billede exeqthor Nybegynder
28. maj 2006 - 10:15 #5
Den har jeg været igennem, tænkte også at det var "vejen" frem, men dubletterne var der stadig efter 2 datomæssigt forskellige gendannelser.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2006 - 10:18 #6
Okay, træls problem.  :-)
Avatar billede rebecca Novice
28. maj 2006 - 11:23 #7
Hvis du nu slår systemgendannelsen fra, sletter de ikoner og genveje osv. som er tilovers og genstarter pc'en.
Hvis det virkede kan du nu slå systemgendannelsen til
Avatar billede exeqthor Nybegynder
28. maj 2006 - 13:29 #8
Hmm - Der er to ting ved det, det ene er at begge gange har jeg slettet det overflødige - altså det som jeg kunne, og begge gange har jeg fået "dobbelt op" igen.
Og det som er det mest tossede er netop at bl.a i kontrolpanelet, kan jeg ikke slette dubletterne. Der må findes en bagvej til kontrolpanelets udseende/indhold.
28. maj 2006 - 15:29 #9
Prøv evt. denne RegBaseCleaner:
RegCleaner -> http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [problemer]...)
Avatar billede rebecca Novice
30. oktober 2006 - 21:19 #10
husk at lukke spg