Avatar billede pinin Nybegynder
26. maj 2006 - 18:37 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Norton Internet Security og XP Sp2?

Hej

Kan Norton Internet Security 2006, køre uden problemer på en maskine med Win XP SP2...?

Og, kan det passe at der ikke findes en opdaterings pakke til Internet Security, så man skal købe en fuld version hvert år...?
Avatar billede hcma Novice
26. maj 2006 - 18:43 #1
1:  ja
2:  det gør der også, du køber en ny 2-års licens
  http://www.symantec.dk/region/dk/product/nis_2y_index.html
  (  upgrade kr. 849,-    ny udgave  kr. 999,-)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
26. maj 2006 - 18:48 #2
Før i tiden brugte jeg altid Norton også den du referere til, indtil en dag hvor jeg for 5, 6 eller 7 gang havde problemer med et eller andet, som Norton mente ikke var brugeligt og ikke gav lov til at komme igennem. Om det var sp2 der gav problemer, er jeg ikke klar over, det er da en mulighed, men hellere sp2 og en anden antivirus.
Købte kun een fuld version i 2001 og købte så en licens 1 gang om året med opdatering løbende.
Jeg skiftede til Bullguard med 4/5 licenser til som kostede 400 kr. og al den opdatering jeg kan samle sammen i løbet af året. Her skal man jo også forny hvert år.
Men den sløver ikke systemet og er meget nem at arbejde med.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
26. maj 2006 - 18:49 #3
5 licensedr er det samme som at du må have 5 maskiner kørende på samme software
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
26. maj 2006 - 21:23 #4
Vent med at at opdatere din licens til NIS 2006 til ca 14 dage før den udløber, det plejer at blive billigere tilsidst når de tilbyder en opdatering over nettet, sådan var det ihvertfald før i tiden. har lige købt en spritny en ved TDC for 500,-
Avatar billede pinin Nybegynder
26. maj 2006 - 21:23 #5
--> hcma. - Ved du om man kan få en opgrade på en fysisk cd.?

-

--> nordicwolf. - Sløver Norton systemet...?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
26. maj 2006 - 21:28 #6
Hvis din Live update er sat til tilbyder Norton på et tidspunkt en opgradering af dit produkt.
Det med om Norton sløver systemet kan diskuteres, har du en rimelig pc kan jeg ikke se sløver, men ved der er andre der siger det modsatte.
har selv brugt den de sidste tre år uden problemer.:-)
Avatar billede hcma Novice
26. maj 2006 - 23:24 #7
ved desværre ikke om du kan få en upgrade version på cd, men jeg tvivler (benytter selv Norton System Works, og der sker alle upgrades/fornyelser over nettet)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
27. maj 2006 - 12:55 #8
Hvad endte det med?
Avatar billede pinin Nybegynder
28. maj 2006 - 13:28 #9
Tak for jeres indput... Send et svar.
Avatar billede hcma Novice
28. maj 2006 - 13:29 #10
svar ;o)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. maj 2006 - 14:52 #11
Hej;-)