Avatar billede -blah Nybegynder
26. maj 2006 - 14:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indspille via Tmediaplayer?

Er det muligt at indspille det lyd som et Tmediaplayer component(activex component.) afspiller, altså recorde det?
Hvis ikke, giv mig lige et fif til enten et helst gratis component til dette (delphi 2006) eller måske en smule kode til at hjælpe på vej :-)

takker.
Avatar billede j-johansen Nybegynder
26. maj 2006 - 21:42 #1
Ifølge http://mc-computing.com/Languages/MultiMedia.htm kan det ikke lade sig gøre... Men den refererer så også til Delphi 5...
Avatar billede -blah Nybegynder
01. juni 2006 - 21:12 #2
Andre der måske har et forslag til hvordan man kan indspille lyd? Enten via Tmediaplayer komponentet eller noget andet.
Avatar billede -blah Nybegynder
07. juni 2006 - 17:41 #4
Johansen, ser desværre ikke ud til at nogle af de komponenter de har funker til dette :-/

Har ladet fortælle mig jeg skal have en virtuel lydkorts driver, men har desværre ikke kunne google mig til noget. Andre med et godt forslag ?
Avatar billede -blah Nybegynder
15. august 2006 - 22:57 #5
Ok, har stadigt problemer med det indspilning, 100 point mere i hatten til den der kan hjælpe :-)

Har prøvet at rode med directX og andre sjove sager, men er vist for "grøn" til at få det til at virke :-( Og at finde komponenter til D2006 der kan indspille streams, eller bare soundIN på lydkortet virker umuligt. Nogen ideer ?
Avatar billede -blah Nybegynder
13. februar 2012 - 19:04 #6
Vidst på tide denne sag bliver lukket.