Avatar billede mhkr Nybegynder
26. maj 2006 - 10:09 Der er 8 kommentarer

Erfaringer med konvertering til .3gp?

Jeg har lige købt en Nokia N70 som jeg er interesseret i at lægge nogle videofiler over i. Problemet er at Nokia kun kører med .3gp filer og derfor ikke kan afspille andre filmformater.

Er der nogen som har erfaring med konvertering af .avi og .mpg filer til .3gp?

Jeg har selv forsøgt med Nokia PC Suite, men programmet synes åbenbart ikke at mine filer skal vare mere end 10-12 sekunder, så det virker ikke rigtigt for mig.

Svar venligst kun hvis I har erfaringer i konvertering til .3gp - gider ikke folk som prøver at score lette points ved at komme med henvisninger til tilfældige programmer som de ikke selv har prøvet.
Avatar billede j_z Nybegynder
26. maj 2006 - 12:48 #1
Det her program kan convertere AVI til .3PG og omvendt.
Har haft et der kunne lave stort set alle, vil lige se om jeg kan finde det til dig!

Server 1: http://miksoft.circlehosting.net/Mob3GPcon-setup.zip
Server 2: http://miksoft.hdmail.co.uk/Mob3GPcon-setup.zip
Server 3: http://www.mg-zone.net/miksoft/Mob3GPcon-setup.zip
Server 4: http://miksoft.cyusers.com/Mob3GPcon-setup.zip
Avatar billede mhkr Nybegynder
30. maj 2006 - 11:54 #3
Okay. Har du nogen erfaring med om programmet virker? Har hørt at mange programmer gør klippene meget sløret.
Avatar billede j_z Nybegynder
30. maj 2006 - 13:04 #4
altså, det er meget begrænset hvor go' kvalitet en mobil kan klare? Har selv haft en film på min mobil, den var udemærket i forhold til den var på mobilen...!
Avatar billede mhkr Nybegynder
04. juni 2006 - 17:33 #5
Nej, det kan godt være at man skal sætte næsen op efter noget mindre end tv-kvalitet :o)
Avatar billede j_z Nybegynder
04. juni 2006 - 17:50 #6
jeg lavede selv en film fra .avi til mpeg. og så derfra om til .3pg, og kvaliteten på mobilen blev betydeligt bedre
Avatar billede j_z Nybegynder
04. juni 2006 - 17:50 #7
men tror mere det er et tilfælde , men prøv ;;)
Avatar billede mhkr Nybegynder
04. juni 2006 - 23:00 #8
Det er vær at prøve. Jeg siger tak for hjælpen :o)