Avatar billede godteterkel Nybegynder
24. maj 2006 - 17:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hjælp til dele mapper i messenger

når jeg vil oprette en dele mappe får jeg bare beskeden "din computer understøtter ikke delemapper"

hmm?
jeg har prøvet at slå mine firewalls fra, men den siger det stadig. ved sgu ikke helt hvorfor.
og der er ingen hjælp at hente, som jeg kan bruge til noget, på deres hjælp side!

nogen der ved hvad det kan være!?
Avatar billede godteterkel Nybegynder
24. maj 2006 - 18:02 #1
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. maj 2006 - 19:55 #2
Windows Live Messenger er jo en beta version, hvorfor ikke bare hente MSN messenger 7.5 ned istedet, har selv gjort det, var grundig træt af WLM.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=0B88CCBF-4C52-4347-AA71-87184A13AC1C&displaylang=da
Avatar billede jaandk Nybegynder
17. juli 2006 - 11:04 #3
Hvilket format er din harddsk ?
For hvis du køre FAT32 kan du ikke dele mapper, af en eller anden under årsag understøtter msn messenger ikke fat32. Dvs at din harddisk skal være formateret som NTFS...
Avatar billede taamas Nybegynder
11. juli 2007 - 15:42 #4
Hvordan finder man ud af om ens harddisk er FAT32  eller NTFS?

Vh
Taamas
01. august 2007 - 16:34 #5
(Har du fundet det alligevel?)
Avatar billede vejmand Juniormester
01. august 2007 - 16:39 #6
"Hvordan finder man ud af om ens harddisk er FAT32  eller NTFS?"

Højreklik på "Denne computer" -> Administrer -> Diskhåndtering
Avatar billede zafirsimon Nybegynder
16. december 2007 - 18:16 #7
Jeg har også problemer med delemapper. Npr jeg i Kør skriver cmd siger den at cmd ikke er noget gyldigt win-32 program
Avatar billede vejmand Juniormester
16. december 2007 - 18:28 #8
zafirsimon >> Jeg tror der er større chanse for hjælp, hvis du opretter dit eget spørgsmål. Dette spørgsmål er 1½ år gammelt!  :-)
Avatar billede godteterkel Nybegynder
26. november 2009 - 08:08 #9
Problemet var formateringen på Harddisken..