Avatar billede oldenburg Nybegynder
24. maj 2006 - 09:50 Der er 1 kommentar

Fejl i Millenium

Hej.

Jeg har en nabo som har to problemer som jeg håber I vil hjælpe med at løse.

1.
Pc der kører Win me...
Viser tekst ved opstart om at windows ikke blev lukket ordentligt ned sidst.
Grafikken er så grovkornet, og jeg kan ikke få lov til at ændre skærmindstillinger, efter genstart er problemet det samme.

2.
Pc der kører win98...
Kan ikke lukke ned, den bliver bare ved med at køre selv om computeren forsøges lukket.

Naboen bliver glad for jeres hjælp ;0)
Avatar billede rebecca Novice
24. maj 2006 - 10:36 #1
I win me kan du sætte pc'en tilbage til det tidspunkt hvor den virkede, prøv at kigge efter systemgendannelse.

Det bedste ville jo nok være en reinstall af begge pc'er da der sikkert ligger en del snavs og driller, specielt win98 har tit nedlukningsproblemer.