Avatar billede freeload Nybegynder
22. maj 2006 - 13:07 Der er 13 kommentarer

Set as Desktop item (Active Desktop)

Hvis man går ind på dmi.dk , og højre klikker på dagens vejr og siger Set as desktop item. Så skulle den ligge på ens skriv på og opdate hvis der bliver opdate på dmi.dk.

Men der sker ikke rigtig noget, den ligger det ikke ud på skrivbordet.
Virker fint andre steder....

Nogen som har en ide, hvorfor det ikke lige virker?
Avatar billede gratis Nybegynder
22. maj 2006 - 13:35 #1
det virker her... har du kigget her: |Højreklik Desktop|Properties|Desktop|Customize Desktop|Web| og så evt. tilføje den herfra via en url.
Avatar billede freeload Nybegynder
22. maj 2006 - 13:40 #2
Ja har jeg os prøvet, virker heller ikk.
Avatar billede gratis Nybegynder
22. maj 2006 - 13:44 #3
ok, har desværre ikke andre bud, da det virker på min maskine :/
Avatar billede freeload Nybegynder
22. maj 2006 - 14:19 #4
Helt iorden, det virker os på 3 andre af mine maskiner. Men ikke den her ene. Og der ingen forskel. Samme image osv.
Avatar billede gratis Nybegynder
22. maj 2006 - 15:00 #5
tænker lige på om du har prøvet at rytte op i diverse temp mapper for at se om det gør en forskel...
har du prøvet med andre sites end DMI ? ka active desktop været slået fra på den maskine ? bare lidt tanker :)
Avatar billede freeload Nybegynder
22. maj 2006 - 15:04 #6
Nej har dov ikke prøvet at ryd op i temp mappeer osv. Men hvordan kan jeg tjek at active desktop er slået fra/til ?
Avatar billede gratis Nybegynder
22. maj 2006 - 15:14 #7
i registreringsdatabasen, her er der forskellige mulighedder : http://www.winguides.com/registry/category.php/48/
Avatar billede gratis Nybegynder
22. maj 2006 - 15:15 #8
selv bruger jeg TweakUI fra M$ til at slå det til og fra med, http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
Avatar billede freeload Nybegynder
22. maj 2006 - 15:29 #9
Jeg kan desværre ikke se hvordan jeg kan slå fra/til med Tweak UI
Avatar billede gratis Nybegynder
22. maj 2006 - 15:36 #10
i tweakui under punktet |Explorer| ---> "flueben i Allow Web content to be added to the desktop"
Avatar billede freeload Nybegynder
08. juni 2006 - 08:07 #11
Nu fik jeg testet det, og ingen af de tips virker.
Avatar billede freeload Nybegynder
25. juli 2006 - 13:00 #12
Stadigvæk ingen med et godt forslag? :-)
Avatar billede gratis Nybegynder
25. juli 2006 - 13:12 #13
Hej, jeg vil forslå du lukker dette spørgsmå og opretter det igen, da det er et par måneder gammelt og jeg er den eneste der deltager, er det ikke store chancer for at andre ser det... har desværre ikke andre bud på det.Forsat go sommer :)