Avatar billede solarian Nybegynder
22. maj 2006 - 12:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internet genvej

Hvis man har genveje liggende på sit skrivebord til url adresser vil den åbne linket i det aktive vindue.
Er det muligt at gøre således at den åbnes i et nyt vindue i stedet for?

Ved godt man bare kan benytte foretrukne, men nu har jeg nogle stædige bekendte som benytter sig af genveje på deres skriveborde ;)
Avatar billede gratis Nybegynder
22. maj 2006 - 12:11 #1
prøv at se om dette ka klare det:

|Kontrolpanel|Internetindstillinger|Avanceret|fjern flueben fra "Genbrug vinduer til start af genveje" luk browseren mens du gør det.
Avatar billede Simon Praktikant
22. maj 2006 - 12:56 #2
Du kan også oprette en genvej til din browser, med siden som du vil ind på som parameter. Ønsker du således at benytte internet explorer til at vise www.google.com kan dette gøres med en genvej til denne adresse:
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" www.google.com
Avatar billede solarian Nybegynder
22. maj 2006 - 13:53 #3
gratis>>

det kunne det bestemt... et svar og nogle point kommer din vej
Avatar billede gratis Nybegynder
22. maj 2006 - 15:01 #4
Hej solarian, herligt du ku bruge det :) jeg samler ikke på point, så dem snupper du bare selv.
Avatar billede solarian Nybegynder
22. maj 2006 - 15:26 #5
så giver jeg dem til simi da den løsning også kan bruges
Avatar billede gratis Nybegynder
22. maj 2006 - 15:28 #6
ok ;)