Avatar billede bente_fiber Nybegynder
21. maj 2006 - 16:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gentage script i php.

Hej, jeg har en funktion som jeg gerne vil have gentaget flere gange i php. Det er sådan en mail script hvor brugeren selv vælger hvor mange mails han/hun skal modtage. Hvorefter når han trykker Kør-knappen, bliver mail(tralala, lala) - funktionen i php gentaget.

Jeg har prøvet med str_repeat, men uden held. Nogen forlsag?

mvh Simon
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2006 - 16:35 #1
Lav en løkke, der bliver kørt det antal gange brugeren ønsker.

Fundet på webcafe, meget simpelt:

for($i = 0; $i < $_POST['antal_gange']; $i=$i+1) {
  mail(tralala, lala)
}
Avatar billede aeroone Nybegynder
21. maj 2006 - 16:36 #2
Kan du ikke uddybe det lidt mere, har du en db koblet til, eller hvad. Mails - kør knap, og hvad, hvad er det fornogle mails, er det gamle mails i en db, eller er det nye mail der kommer ind ?????
Avatar billede bente_fiber Nybegynder
21. maj 2006 - 16:41 #3
Aeroon.. ingen db er med her. Det er et simpelt script med en formel, og det en en lykke jeg søger som cyperfinn viser ;)

kunne bare ikke huske hvad det hed...
Skriv hvis du vil have de velfortjente point :)
Avatar billede bente_fiber Nybegynder
21. maj 2006 - 17:02 #4
pikfisse
Avatar billede lassel Nybegynder
21. maj 2006 - 18:25 #5
For det første, voldsomt mange points for det spørgsmål, for det andet ikke særlig fair kun at give ham 26 minutter før du selv sluger points til dig igen, og for det tredje ret spam-suspekt script.
Avatar billede olebole Juniormester
21. maj 2006 - 19:09 #6
<ole>

Det her læner sig kraftigt opad en deaktivering af brugerprofilen!

cyberfinn >> du skylder to-tre forklaringer i denne tråd ...

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
21. maj 2006 - 19:09 #7
Undskyld ....  :o|

bente_fiber >> du skylder to-tre forklaringer i denne tråd ...
Avatar billede lassel Nybegynder
21. maj 2006 - 20:57 #8
Jeg stemmer for deaktivering af brugerprofil, kigger man på hans log over spørgsmål og dertilhørende diskussion er begrundelsen tilstrækkelig. Men ok, måske personen selv skal have lov at give en "forklaring", er bare bange for at den ikke kan begrundes mm. end han er meget ung og dårlig opdraget, som de fleste unge nu til dags.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2006 - 10:29 #9
olebole: :)