Avatar billede finesmecker Nybegynder
20. maj 2006 - 13:41 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke streame i Windows media player

Har pludselig fået det problem at jeg ikke kan streame film/klips via windows media player på nettet - der kommer en slags ramme omkring og der står bare klar uden der sker noget. Nogle der ved hvad problemet kan være ?
Avatar billede motz2405 Nybegynder
20. maj 2006 - 13:59 #1
Det kunne godt være din firewall der går ind og blokerer den. Prøv at slå den midletidigt fra og prøv.
Avatar billede finesmecker Nybegynder
20. maj 2006 - 14:14 #2
har forsøgt - ikke det.... ellers tak
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
20. maj 2006 - 16:39 #3
Der er kommet en opdatering til WMP der gør, at man skal aktiverer (klikke på) videoen / player objektet før end den kan afspilles.
Avatar billede finesmecker Nybegynder
20. maj 2006 - 18:31 #4
Ja det skriver den godt nok når man køre musen henover men selvom jeg gør det bliver den stående som klar og der skert intet ligegyldigt hvad jeg forsøger.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
20. maj 2006 - 20:23 #5
OK

Har du andre medieplayere indstalleret som kan have overtaget 'retten' til at afvikle WMV-filer?

Hvis så, så giv retten tilbage til WMP ...
Avatar billede finesmecker Nybegynder
21. maj 2006 - 10:29 #6
HAr gennegået de forskellige players men det er kun WMP som har retten - har forsøgt at bytte om forsøge og bytte tilbage med det samme resultat desværre...
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
21. maj 2006 - 13:26 #7
OK

Skriver den også her bare 'Klar'?

http://www.gameadventures.com/pages/indexda.asp?PageID=sydafrikaindlogeringvideo&n1=3&n2=2&n3=1#

(De virker med sikkerhed alle)
Avatar billede finesmecker Nybegynder
22. maj 2006 - 15:18 #8
Står med Game Adventures i videoskærmen men så sker der ikke mere - når man kører musen over er der en stiblet ramme omkring - selvom jeg trykker sker der intet.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. maj 2006 - 16:58 #9
Ja, så har du virkelig et problem :-/

Og det er ikke Firewall eller retten til at afvikle WMV'er det er galt med ... Hmm ...

Hvilket styresystem sidder du med og hvilken udgave af medieplayeren har du?

Har du prøvet en geninstallering?
Avatar billede finesmecker Nybegynder
22. maj 2006 - 21:20 #10
Har XP - og har geninstalleret og prøvet både WMP 10 og 11
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. maj 2006 - 21:35 #11
Uha, 11 er mig bekendt p.t. kun i beta-version og kan være sværd at geninstallerer 10 ovenpå igen ...

Og du har ingen problemer med andre videoformater så som QuickTime, Flash eller Real?

Jeg tror de mest indlysende fejlkilder har været belyst ... måske der er andre der følger tråden og har et indput?
Avatar billede finesmecker Nybegynder
22. maj 2006 - 22:46 #12
Quicktime og Real virker fint... kan via cdskiven heller ikke streame musik mere nu fatter jeg intet.. nå alt er kaos men tak for forsøget.

Lukker senere og uden yderligere svar får du point.
Avatar billede hornbech Praktikant
06. juni 2006 - 08:14 #13
Jeg har fuldstændig det samme problem som dig, og forleden var der ingen problemer. Jeg har ikke installeret noget i mellemtiden.

Så jeg er lige med på en kigger, du må gerne skrive hvis du finder en løsning
Avatar billede finesmecker Nybegynder
08. juni 2006 - 09:02 #14
Tror desværre ikke der er nogle der kan hjælpe. Har ikke fundet en løsning på problemet desværre..
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
08. juni 2006 - 20:05 #15
Det er træls og jeg er desværre stillet ret meget skakmat her. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig løsningen. :-(

Hvis du en dag får det løst, så smid endelig en orientering har, så (jeg og) 'kommende generationer' kan drage nytte af det ...
Avatar billede hornbech Praktikant
09. juni 2006 - 08:40 #16
Jeg har fået mit til at virke igen, men det kostede en formatering. Men det kan da ikke være meningen at det skal være nødvendig vel.