Avatar billede fengzebabz Nybegynder
19. maj 2006 - 23:31 Der er 2 kommentarer

Internet igennem switch og router

Hej.

Vi har en router med 4 port. Desværre skal vi bruge flere end 4 porte, så vi har tilsluttet en switch til routeren. Men nu kan de computere, der sidder i switchen ikke komme på internettet, mens dem i routeren sagtens kan.

Vi har prøvet at opgradere firmware og konfigurere routeren på bedst mulig måde.

Hvad gør vi?

Mvh fengzebabz
Avatar billede morhan Novice
19. maj 2006 - 23:50 #1
Hvad er det for en router og switch? Hvis der ikke er understøttelse af autosense/uplink port i switchen, så skal du bruge et krydset kabel mellem de to switche
Avatar billede proman Nybegynder
19. maj 2006 - 23:55 #2
Du har vel sat et netkabel ned til switchen ikke? *G*