Avatar billede webmazter Nybegynder
19. maj 2006 - 20:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

nogen der kan hjælpe med en simple kode?

hvordan for jeg vist ['id
] inde foran ['infolink'] i koden her?

{
//Skriver oplysninger med echo/print
echo "".$vis_data['id']."&nbsp;<a href=\"".$vis_data['infolink']..$vis_data['id'].",".$vis_data['id']."\" target=\"".$vis_data['target']."\" alt=\"".$vis_data['beskrivelse']."\" title=\"".$vis_data['beskrivelse']."\" ><b>".$vis_data['linknavn']."</b></a>,&nbsp;oprettet af:&nbsp;".$vis_data['navn']."<br />
";
}
Avatar billede olebole Juniormester
19. maj 2006 - 20:45 #1
<ole>

Hvad betyder spørgsmålet?  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede webmazter Nybegynder
19. maj 2006 - 20:51 #2
ikke noget alligevel har fundet ud af det
Avatar billede olebole Juniormester
20. maj 2006 - 04:08 #3
Så luk spørgsmålet
Avatar billede webmazter Nybegynder
20. maj 2006 - 08:08 #4
hvordan det?
Avatar billede olebole Juniormester
20. maj 2006 - 11:13 #5
Læg et svar, marker dit navn og accepter spm'et  :)
Avatar billede webmazter Nybegynder
20. maj 2006 - 18:10 #6
okaii!
Avatar billede olebole Juniormester
22. maj 2006 - 01:02 #7
Hvorfor i alverden spørger du? Du bestiller jo ikke stort andet end at lukke dine egne spørgsmål og score pointene selv. Er der én på Eksperten, der er ekspert i at lukke spørgsmål er det zq da dig.

Måske, det efterhånden var en idé, du skrev en artikel om emnet ... så bidrager du da med ét eller andet i dette forum!
Avatar billede webmazter Nybegynder
22. maj 2006 - 22:59 #8
de spørgsmål jeg har lukket har jeg inten ikke fået svar på ellers så har jeg selv fundet svarene!
Avatar billede olebole Juniormester
22. maj 2006 - 23:06 #9
- men du udmærker dig stadig med at være en af de brugere (hvis ikke dén bruger), der svarer mest på egne spørgsmål ... det er da tankevækkende, eller ...?