Avatar billede henrikpm Nybegynder
19. maj 2006 - 13:52 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

bærbar, hvilken?

HEJ ALLE.

JEG HAR EN ACER 1520 ASPIRE AMD 64 BÆRBAR. jEG ER GODT TIL FREDS MEN DEN BORT SET FRA AT BLÆSEREN "LARMER"
MEN JEG VIL GERNE FINDE EN NY GOD BÆRBAR SOM HAR DET DET EN BÆRBAR SKAL HAVE IDAG TIL EN GOD PRIS, ER DER NOGLE DER DER SET NOGLE GODE TILBUD ET STED.
KRAV:
MIN. 8O GB HARDISK
    EKSTERNT GRAFIK MIN. 128 MB
    1024 EL. 1 GB RAM
    DEN SKAL VÆRE LYDLØS
    VÆRE LET
    GERNE CRYSTEL BRIGHT SKÆRM

GIV GERNE NOGLE LINK TIL ET GODT KØB

TAK
Avatar billede milo Nybegynder
19. maj 2006 - 14:22 #1
Hvad er forskellen på 1024 og en gb ram ?

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=179278
Avatar billede hotdp Nybegynder
19. maj 2006 - 14:36 #2
bilka har en på tilbud til en god pris og så ligger butikken jo mange steder i landet. Dog har jeg ikke hørt hvor meget den larmer (men du har jo retur ret i 14 dage hvis du pakker den fint op). Ved ikke om skærmen er blank.

http://www.bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf
Avatar billede espersen Novice
19. maj 2006 - 15:59 #3
den fra Bilka er bestemt ikke lydløs eller med lang batteritid......

1024 og 1 gb ram - det er det samme ligesom 1000 gram og 1 kilo
Avatar billede espersen Novice
19. maj 2006 - 16:00 #4
henrik;
hvad skal du bruge den til?
hvad må den max koste ?
Avatar billede drgonzo Praktikant
19. maj 2006 - 16:04 #5
Jeg ville aldrig købe computer samme sted som jeg køber gulerødder. Bilka er noget forbandet snot, undskyld sprogbrug men de er nogen krejlere er de..

Det havde været nemmere hvis du kunne komme med en ca pris, for hvor meget du ca vil bruge.

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=199772 den billige

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=194363 den vold svedige

Jeg ville selv personligt købe denne zepto
http://zepto.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=H28wtzBkis5eMY

Zepto Znote 2425W - NYHED - Professionel
  15.4" WXGA Crystal Clear skærm (2425Wx)
  1.83 GHz Intel® Core™ Duo T2400
  1024MB (2x512) DDR2 PC5300 - 667MHZ
  Go7600 256mb ram
  80GB 5400omdr. SATA Hitachi
  DVD-RW Dual Layer brænder (All)
  Intel® PRO/Wireless 3945ABG 54Mbit
  DK (Dansk) Tastatur (2225/2425)
  Fingeraftrykslæser
  1.3 mpix webcam
  Ingen operativ system ønskes
  24 Måneders reklamationsret
  High Performance 9 Cell (2x25W) 70% mere batteritid
(gratis) BullGuard 90 dages internet sikkerhed
  Miljøgebyr bærbar PC

Total kr 11.317,50
Avatar billede drgonzo Praktikant
19. maj 2006 - 16:07 #6
espersen - så vidt jeg har forstået plejer man at skrive 1GB ram hvis de sidder som 1 klods og 1024 hvis de sidder som 2*512, det gør zepto, så ved man om der er plads til en klods mere... Det er selvfølgelig bare hvad jeg er nået frem til :)
Avatar billede henrikpm Nybegynder
19. maj 2006 - 16:24 #7
ang. pris havde jeg tænkt min max 8000,00 kr men er der en der er helt vildt god, har jeg ikke noget imod 10000,00 kr. Det ville være godt med styrresystem xp-pro uk
Avatar billede espersen Novice
19. maj 2006 - 16:29 #8
ikke altid - 1 gb sammensættes oftest forskelligt ;o)
det er værd at undersøge hvordan rammene leveres (een eller flere blokke og hvor mange blokke der er plads til ialt )
Avatar billede espersen Novice
19. maj 2006 - 16:49 #9
kig forbi www.laptopworld.dk for at tjekke køberguide + anmeldelser ;o)
Avatar billede espersen Novice
23. maj 2006 - 10:44 #10
du har ikke sagt så meget om hvad du skal bruge den til - men følger et par forslag:
Asus : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=204107
Toshiba : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=171050
Avatar billede henrikpm Nybegynder
23. maj 2006 - 20:37 #11
skal kun bruge den til spil, internet m.m ikke noget specielt. Men vil da gerne have et godt grafikkort
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. maj 2006 - 20:51 #12
det at de kan spille er det der koster. Hvor meget må den koste? Den zepto jeg har lagt ind tidligere er et super køb
Avatar billede espersen Novice
24. maj 2006 - 15:45 #13
de 2 jeg foreslog er IKKE stærke til spil - men ellers et par fine modeller...
Avatar billede henrikpm Nybegynder
24. maj 2006 - 17:03 #14
er der nogle der har erfaringer med 17" bærbar, som har taltastetur magen til den der bruges til stationær.

Er det en fordel el. lige meget
Avatar billede espersen Novice
24. maj 2006 - 20:05 #15
17" er alt for stort efter min mening
har selv en med 15,4" skærm, hvilket da er dejligt når man er i marken og stadig skal arbejde. En 14" er helt ok - men jeg bruger oftest en docking-station på kontoret....
Avatar billede espersen Novice
07. juni 2006 - 14:40 #16
fik du set på det ?
- spørg bare hvis der er mere vi kan hjælpe med
Avatar billede henrikpm Nybegynder
08. juni 2006 - 22:55 #17
både og.

Det er svært hvad man skal vælge, men lig ger nogle lings til gode køb, hvid du/ i ser nogle gode tilbud