Avatar billede carsten28 Nybegynder
19. maj 2006 - 10:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mail problemer

Hej

Jeg har et problem med en mail som jeg får tilbage. Det er svært for mig at se hvorfor denne mail ikke kommer frem. Modtageren har ikke problemer med at modtage fra andre og det er også muligt at sende mailen fra en hotmail. Er der på en eller anden måde jeg kan checke hvor det går galt, eller udelukke nogle ting.

Generalt er der ingen problemer med at sende til andre!

Jeg får følgende mail tilbage:
Emne: UNDELIVERABLE MAIL

NOT ABLE TO DELIVER MAIL TO SOME/ALL RECIPIENTS.
REPLY CODES WITH FIRST DIGIT = '4' OR '5' ARE ERROR REPLIES.
ERRORS THAT DO NOT HAVE ERROR REPLY CODES MAY EXIST.

HOST DKNEPT00 NOT ABLE TO DELIVER MAIL TO FOLLOWING RECIPIENT(S):
  <DHOULIARA@TRIDENT-TRANSPORT.GR>
NOT ABLE TO RESOLVE RECIPIENT'S ADDRESS.

            ** TEXT OF MAIL FOLLOWS **
Received: from Pc9([192.168.50.34]) by DKNEPT00.NEPTUNTRANSPORT.DK (IBM
OS/400 SMTP V05R01M00) with TCP; Wed, 17 May 2006 08:37:02 +0100
From: "Lars Johansen" <ljohansen@neptuntransport.dk>
To: "Dora Houliara" <dhouliara@trident-transport.gr>
Subject: test
Date: Wed, 17 May 2006 08:37:11 +0100
Message-ID: <HNEJKCHAFAFHCIILKMDKEEEADOAA.ljohansen@neptuntransport.dk>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain;
    charset="iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3 (Normal)
X-MSMail-Priority: Normal
X-Mailer: Microsoft Outlook IMO, Build 9.0.2416 (9.0.2910.0)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
Importance: Normal

Håber at der er en som kan hjælpe mig.

Mvh
Carsten Østergaard
Avatar billede Mads Praktikant
24. maj 2006 - 13:50 #1
ved du om ham du sender til godt kan modtage? Og har modtageren spam filter, hvis ja hvilket spam filter?
Avatar billede carsten28 Nybegynder
24. maj 2006 - 13:53 #2
Jeg checker lige!!
Avatar billede carsten28 Nybegynder
24. maj 2006 - 14:03 #3
Hej igen,
Ham som jeg sender til kan sagtens modtager fra andre og han bruger Norton internet security, og spam mails bliver lagt i en folder og ikke retuneret.
Avatar billede Mads Praktikant
24. maj 2006 - 14:04 #4
der er nogle spam filtre som er gratis, men dårligt programmet, som bare putter ALLE indgående mails i spam mappen.
Avatar billede Mads Praktikant
24. maj 2006 - 14:08 #5
hmm hvem er din udbyder?
Avatar billede Mads Praktikant
24. maj 2006 - 14:09 #6
er det Outlook Express du bruger eller Microsofts outlook?
Avatar billede carsten28 Nybegynder
24. maj 2006 - 14:22 #7
Vi bruger outlook og har Uni2 som udbyder. Og som sagt har vi ikke andre problemer med andre modtager.
Avatar billede carsten28 Nybegynder
19. august 2010 - 09:16 #8
Manglende løsning