Avatar billede wize Nybegynder
08. maj 2001 - 10:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

NOKIA 3310

Jeg har en 3310 og den skal låses op.
Jeg har datakabel og Nokia Unlock V 5.9
(Hentet fra www.Mobil-siden.dk )
Programmet siger at det ikke kan låse telefonen op.
Er programmet for gammelt ?
hvis det er hvor kan jeg så hente en opdatering ?
Avatar billede abcaltkanske Nybegynder
08. maj 2001 - 10:44 #1
JoJo AAAlt for gammelt - og det er telefonene også. Alle de seje bruger ericsson idag!!!

pjat, Står der ikke noget i programmet om opgradringer og nye varsioner? det plejer der. Ellers så tag da en grundig søgning på www.yahoo.com for eksempel - bare hold dig langt væk fra jubii.
Avatar billede hotpop Novice
08. maj 2001 - 12:52 #2
Nokia unlock  V 5.9 virker kun til og med model 3210,, så du må få fat i et nyere program.
Avatar billede wize Nybegynder
10. maj 2001 - 11:04 #3
HMMN,.,,, ingen eksperter.. så nu lukker jeg dettet spm...

/wize
Avatar billede gnuen Nybegynder
15. maj 2001 - 10:14 #4
kontakt din mobil operatør og bé om sim-lock koden !
Avatar billede pf_uncle Nybegynder
29. marts 2002 - 11:14 #5
Hej Wize
Hvis du stadig har problemet med un-lock, er her fremgangsmåden til en billig penge.
Du skal købe et datakabel fra thansen, (www.thansen.dk) de er på tilbud i tiden til kr. 129,00 (husk at sige det skal være til 3310.
Dernæst skal du downloade et lille eprom program som du får af mig når skriver til min e-mail adresse  pfr@tdcadsl.dk  dette program virker med 100% garanti - jeg har lige brugt det denne morgen. Så alt det øregas om dyre kabler og jeg ved ikke hvad, bruges kun til at skræmme folk til at betale andre for at un-locke deres telefon.
Skriv hvis du stadig mangler hjælp.

Peder
Avatar billede sippo Nybegynder
29. marts 2002 - 11:16 #6
kan man ikke bare smide den i fryseren?