Avatar billede dougheffernan Nybegynder
19. maj 2006 - 09:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor stor harddisk?

Hvor stor en harddisk kan man smide i en
IBM Aptiva 2171-79G

Jeg mener den er fra '99.
Avatar billede fuglen1 Novice
19. maj 2006 - 10:13 #1
Hvis biossen er fra 99 mener jeg det er 32gb
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
22. maj 2006 - 11:33 #2
Hmmm...p.t. har vedkommende en 80 GB i, hvor han kan se alle 80 GB. Men hvor er næste "stop"?
Avatar billede solarian Nybegynder
22. maj 2006 - 13:27 #3
en BIOS opdatering ændrer vel netop på den størrelse maskinen kan klare da netop de ældre systemer ikke "kender" de større HDD.
Nogle HDD skal også benytte software for at "bryde" de forskellige grænser som der er fastsat i Windows.
F.eks har Maxtor deres MaxBlast til at bryde grænsen med (kan dog ikke huske hvor stor en HDD det drejer sig for at skulle benytte dette)
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
07. juni 2006 - 11:59 #4
Takker for hjælpen, begge 2, læg et svar og få jeres point.
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
18. august 2006 - 11:00 #5
Lukker spørgsmålet igen.